18. 4. 2021

Podání žádosti má 2 kroky:
- Žádost vyplníte elektronicky v přihlašovacím systému, zkontrolujete a elektronicky odešlete.
- Po odeslání obdržíte na vámi uvedenou emailovou adresu potvrzení o přijetí, registrační číslo a přihlášku ke stažení. Tu prosím, vytiskněte, pečlivě překontrolujte, doplňte chybějící údaje, podepište, přiložte prostou kopii rodného listu a doručte do školy.
Možné způsoby doručení žádosti:
- Datovou schránkou (naše ID: jj9kkbg)
- Emailem s elektronickým podpisem (bez el. podpisu nelze)
- Poštou
- Vhozením do schránky školy
K úspěšnému podání žádosti je nutné doručení podepsané přihlášky do školy do 16. 4. 2021.
Pokud budete žádat o odklad povinné školní docházky, vyplníte v elektronické žádosti tento bod. Automaticky obdržíte do emailu i žádost o odklad. Obě žádosti doručíte jedním z navržených způsobů do školy. V případě, že již máte k žádosti o odklad potřebné přílohy, dodáte je k žádostem.
V přihlášce také zvolíte, jestli dítě hlásíte na budovu Holečkova 10 nebo Rooseveltova 103.
Výsledky zápisu pod registračními čísly budou zveřejněny dne 30. 4. 2021 na webu školy a vstupních dveřích.
V případě, že zákonný zástupce podá elektronickou žádost, ale nemá možnost si ji následně vytisknout, může si ve středu 14. 4. 2021 od 14 - 16 hod. a ve čtvrtek 15. 4. 2021 od 8 - 10 hod. požádat o tisk v kanceláři školy.
V případě, že zákonný zástupce nemá možnost podat elektronickou žádost, může si ve středu 14. 4. 2021 od 14 - 16 hod. a ve čtvrtek 15. 4. 2021 od 8 - 10 hod. vyplnit přihlášku v kanceláři školy
Pokud máte další dotazy, kontaktuje Mgr. Danielu Hlaváčovou, hlavacovad@zsholeckova.cz